Wednesday, October 15, 2008

Getting married..

10 days to go...
tak lama lagi aku akan bergelar suami kepada insan yang aku paling sayang..
aku rasa sekejap je..diam x diam dh nak kawin..
memang org ckp aku nk kawin cpt sgt tp aku rasa tak salahkan kalau kita dh bsedia n sanggup mharungi segala dugaan..aku stiasa bdoa agar jodoh kami bkekalan buat selama-lamanya...amin.
kalau ikut perancangan asal mmg nk kawin lagi awal tp since komitmen masih byk lg tarikh di tunda ke tarikh yg baru..aku x myesal utk berkahwin pada usia yang masih dikategorikan sbg usia yg br nk bjoli...semuanya ada hikmah dan bagi aku perkahwinan ini adalah suatu yg suci...
Ya ALLAH...aku mohon kepadaMu berkatilah hubungan kami ini dan kurniakanllah kami zuriat yang soleh dan keluarga yang bahagia...AMIN YA RABBAL ALAMIN..

No comments: